birthday boy


Assalammualaikumm.. salam sejahtera warga bloggerku sekalian
sekian laama tak update. emm satu persoalan
adakah masih ramai lagi manusia diluar sana berkecimpung dalam dunia blogger?
zaman blog aku time umur 18 tahun time muda muda sekarang sudah cecah 21
tapi tak cecah mana pun. lagi 3 bulan rasanyaa
bukan nak ingatkan hari aku dilahirkan tapi saja bagi peringatan. haha
zaman dah maju semua dok meluah dekat twitter even twitter tuh bole karang pndek2 ja
twitter aku pun dah lama terkubur layu di pusara jauh nun disana. hahaha
bukan tak guna tapi dah delete teruih
disebabkan kekasih hati tak mengizinkan aku mnggunakan laman sosial berlebihan
aku bukan kuno or berada dizaman xpdc or whateva
aku memang malas nak bergaduh pasal bnda bnda yang tak masuk akal
lebih baik menjaga hubungan aku dengan dia hingga aku menjadi milik dia yg sah
inshaAllah :) tak salah merancang. ada jodoh tak kemana
takda jodoh aku redha. perancangan Allah untuk kita itu lebih indah kan
peh bajet ustazah pulaksss. hahha. ok sebenarnya nak story pasal birthday boy


happy birthday sayangku intan payung emas zhulian perak. muahmuah >.<
semoga dimurahkan rezeki dan sihat selalu. makin gemok.
makin sayang saya. makin lama bersama saya. em dah berapa kali aku wish pun aku tak tahu
naik menyampah rasanya kalau mawi baca benda alah ni. hahaha
boleh dikatakan aku ni sweet sangat manja cengeng mengada ngada
and dia seorang pemarah ego tak suka pujuk aku tak romantik
bhahaha nampak tak keserasian kami terserlah
tapi takpa even dia garang dia masih mampu bahagiakan aku 
masih mampu nak jaga hubungan aku dngan dia
ayat bajet sungguh mu ni. bahahah. Hello ni la aku cerita mesti gempak
ok lagi sekali bajet. emm maaf maaf. Hahaha
apa apa pun aku tetap sayang dia jangan risau kalau aku jdi kawen dngn dia
aku jemput korang bagi makan free siap ada live band. bahahha
angan angan tinggi menggunung. sekali sekala jadi mat jenin. kisah pulak kan.
ahh dah mencarut gila habis aku ni. macam lari topic pulak. haha
selamat hari lahir. semoga kasih sayang awak untuk saya lama 
ok jumpa next post. bajet org baca pulak. haha
byebyebye assalamualaikum :*


Done read ? Like yaa , thanks :)