Annivesarryyy muahmuah ^^.


assalammualaikum. memulakan posting aku hari ni..
cerita dia sebenarnya aku bosan tunggu bf yg disayangi tuh tngh chrge fone
banyak story banyak benda semua jdi dlm satu masa .
takpa aku redha terima takdir jalan hidup aku macam ni. sabar tabah
ujian kan mana tahu ada kebahagian dibalik semua ni
bajet bajet story sedih pulak. hahaha. sedih la sangat kan. gelabah ja
ok first nak story pasal MH370. Ya Allah sedih aku rasa nak nangis dngar berita ni
sampai sekarang tak jumpa kan korang. bila baca sedih ja. ujian Allah bagi
redha ja terima. InshaAllah dalam setiap doa ku terselit untuk MH370 ni. 
sentiasa berdoa semoga cepat dipertemukan dan penumpang semua selamat kembali
InshaAllah aminnnn. then the second one aku nak story pasal ASOT
bila dengar pasal ada budak mati overdose sbb ambil dadah time tuh..
yang ni aku tak faham. event ni aku dngar dia buat secara tertutup tpi tak tahu laa
Kalau Allah nak bukak aib terbuka juga kan. Ya Allah jauhkan aku dri semua ni
doakan dorang terlepas dari azab siksaanyaaa. kalau dah prgi ASOT tu
faham faham la macam mana kan keadaan dia dekat sana kan
disaat MH370 hilang benda ni pulak jadi. emm spatutnya tak patut berlaku aku rasa
ni bukan amerika ye. ni MALAYSIA. ni nak salahkan sapa ni. Hahah
bajet  baik pulak aku ni. hahha. takda la aku dulu pun jahat kejam semua
hahahaha lagi bajet bajet. takda laa sebenarnya kan
semua org memerlukan perubahan. dah 21 so rasanya aku patut mematangkan diri
sampai bila nak enjoy fikir duniaaa. ni semua duniaa jaaa
terima kasih kepada Ashmawi keranaa ubah aku jadi wanita yg lebih berguna
memikirkan masa depan dan sentiasa menjaga diri ini. hahaha


happy annivesarry sayang. selama 9 bulan kita bersama ni
cukuplaa hanya bahagia kita.. kita saja yang tahu. hahahaha ayat dulu dulu. pinjam sekejap.
terima kasih masih mmpertahankan cinta kita selama ni. ada jodoh kita akan terus brsama
kalau takda terima laa takdir itu dengan redha. aku belajar terima. InshaAllah
sentiasa berdoa kau jodoh aku dan hubungan kita ni menjadi satu ikatan yg sah. aminn :)
and the latest one aku nak cakap aku dah behenti kerja dekat subwayyy
Hhahahah. hampir setahun behenti situ akhirnya behenti juga aku. takda rezeki kot
aku try cari kerja dn akhirnyaa jumpa. kerja front office dekat..... RAHSIA
nanti ramai pula datang melawat aku kerja dekat situ. hahaha
ok laa byeeeeeeee. tuh ja story. Assalammualaikumm :*

Done read ? Like yaa , thanks :)