work hard play hard


Assalammualaikum.. helloooooo :)
    Lamanyaaa tak update. Winduuuuunyaa
sajaaa nak tayang gmbar. Em em comelnyaa. Haha k
Berhabukk punya bendaa alah ni. Fuhh fuhhhh
Bajet bersih bersih kn pulaksss. Hihi
setahun doh tak guna. Mana hilang kn aku ni
Followers setia maafkan gua.. emm ada ke yg setia?
hahahahaha. Ok lets start..


Ni Anis Ashmawi mazlan merangkap supervisor aku
emm tapi tuh dulu laa. Sekarang....?
My new boyfriend ♡♥ BOYFRIEND k not BOY FRIEND
haa ada beza kann?
Alhamdulillah dh 8 bulan bersama. 5 bulan couple
Act mcm ni, kami dh kenal lama but bru couple
kiraa mcm tuh laa. Hehe
doakan smpai jinjang pelamin smpai anak cucu cicit
doakan kami bahagia and blablabla....
Ni last.. kalau nmpak dia ni curng bg tahu aku
memang aku bakar scrambler dia. Lalala
Haihh nasib baik dia ni seorang yg setia. Setia ke??
dh lama aku prhatikan dia ni.. takda kes gduh
sbab prmpuan lg. Alhamdulillah :)

ok dh habis psal dia. Takleh lebih2
nanti gossipppp... em almaklumlaa kami ni retiss
Bhahaha nak berperasaan sekejap
Emm mai la subwayyy. Ada promotion. K k k
gua kerja subway doh. Setelah behenti jdi pekerja
yg bekerjaya di fotozoom.. hehe


Saja tayangggg. Ahaha. Kerja ni tak best
TAK BEST jujur jujur ni. Nasib dh behenti :p
emm nasib dh behenti. And kerja subway.
Kalau tak aku dngn ashmawi tak brsama skrng
hahahaha. Comelnyaaa kami. Hahaha
Malasnyaa nak taip. Kbyebyeee


Done read ? Like yaa , thanks :)